Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Corrie Vermeulen - WaarBenJij.nu Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Corrie Vermeulen - WaarBenJij.nu

Arequipa

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

19 Maart 2017 | Peru, Arequipa

Vanmorgen heel vroeg opgestaan, om 02.45 uur werden we opgehaald door een taxi. De vlucht naar Arequipa vertrok om 5 uur. Voor we goed en wel op hoogte vlogen zetten de piloten de daling alweer in. Er is rondom Arequipa veel bewolking maar wij zitten op het dakterras in de zon. Er zijn een paar pannenkoeken voor ons in de maak en daarna gaan we de oude stad bezoeken. Ook hopen we meer duidelijheid te krijgen over het programma van de komende dagen. Waar zijn al die overstromingen precies en krijgen wij daar last van? Voorlopig is het gebrek aan water het enige dat we ervan merken. Douchen zit er niet in daardoor. Gelukkig hebben we deo en zijn er geen geurfoto's.

• 19 Maart 2017 - 14:15

Astrid :

Ach je moet maar denken dat iedereen geen water heeft. Dus in hetzelfde schuitje zit. Geniet maar lekker